Sunday, August 29, 2010

POKOK UNTUK HARI RAYA

Sebelum di make over. Kira kat nursery lagilah.

Bila nak raya ni, mulalah bermacam-macam benda yang kena buat. Samada yang berganti baru atau yang lama kita barukan...maksudnya cucilah atau kemas supaya nampak lebih cantik dan teratur. Saya dan keluarga pun macam tu jugaklah.... Salah satu hobi saya selain daripada membuat resepi ni adalah landscape kat rumah...Kali ni saya tertarik kepada satu pokok bunga yang memang sesuai bagi rumah yang mencirikan english. Rumah saya memang saya decorate bercirikan english dan pokok ni saya beli dan letakkan nya di luar, sebelah kerusi panjang. sesuai untuk bersantai dan mengambil angin petang.....Mungkin pokok ni sesuai untuk rumah anda juga.

Selepas make over. Tukar pasu putih. Jadilah ke'english'an

No comments:

Post a Comment

TerimàkàŚih di àtàŚ komen-komen àndà.
Śemugà ŚentiàŚà cerià dàn Śàlàm Śàntài

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails