Sunday, July 25, 2010

SALERO NEGORI

Hari ini saya lunch di Restoran Salero Negori. Masakan minang atau Negeri Sembilan. Antara masakan yang paling mendapat tempat adalah gulai tunjang, masak lemak ikan keli, gulai tempoyak, daging dendeng dan pelbagai lagi masakan negori. Hari ini agak lengang sikit berbanding dulu, mungkin ramai yang makan di rumah atau masa saya datang memang tak ada orang :-) Lagipun dah hampir setahun saya tidak datang kesini. Tiada apa yang berubah. Lokasinya adalah di depan Carrefour Subang Jaya. Ada juga cawangan utamanya yang saya tak berapa ingat, maybe di Wangsa Maju dan ada beberapa tempat lagi. Hari ni saya order gulai tunjang, sambal sotong, daging dendeng, gulai tempoyak dan air mineral. Makan bertiga, so harganya dalam RM24.00. Harga boleh tahan mahal tapi kira berbaloi jugak sebab ada rasalah masakan diorang, dan gulai tunjang diorang memang sedap walaupun harga dia RM7.00 semangkuk kecik macam di bawah ni.

No comments:

Post a Comment

TerimàkàŚih di àtàŚ komen-komen àndà.
Śemugà ŚentiàŚà cerià dàn Śàlàm Śàntài

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails