Friday, July 23, 2010

PASAR MALAM


Malam ni dinner saya ialah di pasar malam. Apa yang diorang jual kat situ, itulah dinner saya. So lepas cari parking baik punya, saya pun terus berjalan laju ke gerai permulaan yang menjual baju2 dan kasut. Adalah lebih kurang 100m panjangnya pasar malam di Jalan Kebun tapi hampir 70%  gerai menjual makanan dan minuman, manakala yang selainnya menjual barang basah, mainan, pakaian dan kasut. Ada satu gerai yang menjual DVD.. ehemmm DVD yang tuuuttt..
So first round dah survey, pusing balik dan kali ini berjalan perlahan sambil recall balik apa yang saya nampak tadi dan apa yang ingin dibeli. Mula-mula saya beli kuih lepat pisang RM1 ( dpt 3 keping), kemudian beli nasi ambang RM3.50 ,beli leher ayam goreng RM1. Kemudian untuk anak saya belikan char kuey teow dan mee goreng berharga RM5 dan untuk isteri saya belikan nasi kerabu lauk ikan tongkol harga RM3.50, So semua dinner saya berjumlah RM14.00. Settle dinner saya. Malam ni program tv tak ada yang best sangat, so ada masa untuk saya menaip apa yang ada di fikiran dalam blog ini.

No comments:

Post a Comment

TerimàkàŚih di àtàŚ komen-komen àndà.
Śemugà ŚentiàŚà cerià dàn Śàlàm Śàntài

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails