Sunday, July 25, 2010

JALAN-JALAN DI PLAZA MASALAM

Hari ni anak saya baru beritahu ada buku yang nak kena beli, so plan contigency adalah pergi ke plaza masalam sebab kat sana semua senang cari. So sampai saja di sana, hujan mula turun dengan lebatnya, bermakna kenalah stay di plaza tu lama sedikit sebab kat situ parking tak ada bumbung. Anak-anak pergi ke kedai buku manakala saya pergi ke Giant. Isteri saya, biasalah kekedai pakaian dan tudung, wajib tu walau dimana sekalipun . Anak no 2 saya dah pesan awal-awal tadi, malam ni saya kena masak fish and chip. So kena beli barang di Giant. Banyak juga kedai pakaian yang baru di buka kat plaza ni. Maybe kerana plaza ni dah di upgrade dan banyak renovation sudah dibuat untuk tampil berwajah baru, maka banyak jugaklah kedai yang baru. Ada kedai barangan kecantikan, accesories, pakaian dan macam-macam. Saya ada juga tertarik dengan kedai pakaian budak-budak yang menampilkan baju raya...Mood raya dah datang dah...puasa belum lagi tu.

No comments:

Post a Comment

TerimàkàŚih di àtàŚ komen-komen àndà.
Śemugà ŚentiàŚà cerià dàn Śàlàm Śàntài

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails