Thursday, July 29, 2010

HARI YANG CUKUP MENGANTUK.

Hari ni memang mengantukkan. Pagi-pagi dah kena pergi Setapak ambil surat akujanji daripada pejabat consultant. Sampai kat Setapak, sesat pulak dua tiga tapak tak jumpa office diorang, rupa-rupanya nun jauh dah ter ke belakang. Dahlah cuaca panas terik hari ni...jalan ikut MRR2, jam teruk pulak. Sampai balik office dan pukul 12 tgh...waktu makan tu...nasib baik. So lepas makan ingatkan nak update kerja sikit..tup-tup nampak keyboard tu macam double-double...sah..memang sah..saya dah mengantuk. Tak boleh jadi... terus pergi bilik air basuh muka...tapi malangnya memang tak berhasil. Saya buka mp3 lagu rock. Tak juga berkesan. Saya sembang dengan office mate saya, boleh dia cakap saya makan banyak sangat... sehingga ke saat ni saya menaip...saya masih mengantuk...akhirnya saya mengambil jalan mudah, saya dah give up...saya mengambil keputusan untuk...................
zzzzzzzzz................

No comments:

Post a Comment

TerimàkàŚih di àtàŚ komen-komen àndà.
Śemugà ŚentiàŚà cerià dàn Śàlàm Śàntài

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails